Frapiranost

Ok, evo i zvanicno sam totalno frapirana. Sto bi rekao onaj mali sto ga je cale snimao nakon odlaska kod  zubara- is it real life?? Heh, sad kad se setim, bas simpatican neki mali, evo linka za one koji se ne secaju:

Nego, razlog moje frapiranosti-htela sam da krenem sa pricom o Zenama Zmaj, i tako jos uvek osmisljavajuci o cemu bih mogla da napisem rec, dve, u beskrajnom skrollovanju na facebook-u, iscudjavanju na stanje u medijima koji sve sto umeju da kazu o novoformiranoj vladi je da je Ministarka Gej, naleteh na razbibrigu u vidu clanka o Jennifer Aniston koja svima stoicki porucuje da nije trudna i da je to skroz ok. Uh, izem ti razbibrigu, a i stoicizam…

Pa ljudi moji da li je moguce da jos uvek pricamo o tome?! Ne, nije osnovni preduslov za nase ispunjenje nekoliko celjadi koji se hvataju za suknju. Mozda vecinu to ispunjava, ma mozda i sve nas to ispunjava ali zbog nemogucnosti, zelje za konformizmom sto bi rekla draga nam novinarka iz Politike, zelje za karijerom, straha od finansijko politicke situacije, straha od buducnosti, zelje za pravom da to ne zelimo, ma zbog cega god – bitno je da imamo na to pravo! I dosta bre vise o tome.

A onda nekako klik po klik, scroll po scroll i dodjoh do Lune Lu i emisije Talija koju sam da budem iskrena prvi put odgledala prosle nedelje kad joj je gosca bila najdraza nam Dinja. Cim sam ugledala Luna Lu odmah sam pomislila- pa eto Zene Zmaj! Zar ne? Jedna je od pionira u dokazivanju da biti lep ne mora biti samo kad si kao sa naslovnice. Lepa zena, pametna zena, puna zivota, energije, zanimljivosti, zavodljivosti, ma eto, sta vise reci nego Zena Zmaj.

I tako uzmem da pogledam sta je to sto ovaj put Zena Zmaj ima da nam kaze. Emsija, odlicna kao i sama L.L., medjutim ne mogu da ne obratim paznju na sledece:

  1. neverica koliko ljudi ne cita
  2. zasto je blam biti pisac knjiga za plazu?
  3. zasto je smor ako te neko poistovecuje sa sex & gradom?

Doduse, moram priznati da mi se javila znatizelja da procitam sta ova “velika” spisateljica ima da nam kaze, i zbog cega taj otpor prema plazi i omiljenoj mi seriji, te stoga odlucih da istu procitam. O utiscima u nekom drugom momentu, a sad odoh zaista da porazmislim o zenama zmaj i da se ne zamajavam vise sa ponudjenim razbibrigama na ovom internetu.

Uzivajte u emisiji:

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

