Recap, DIY sminkanje, nova -dja

Ciao tutti! Eto prvog posta kao novopecena gospodja! Svi pitaju, i kako je u braku? Sta se odgovara na to pitanje? Super je, kao i van braka ūüôā jedino sto sad prvi put pocinjem da koristim reci kao sto su muz, suprug, nosim nesto sto je nalik burmi, i to bi bilo to. Nadala sam se da cu se probuditi mudrija, zrelija i vicnija u kuhinji, ali to se nije desilo…

Novo oktrovenje- zilion foruma na temu braka, nisam ni znala da to postoji! Ne znam ni kako sam na njih nabasala, ali bicete obavesteni o detaljima kada ih istrazim.

Utisci sa svadbe: Uh sto je bilo dobro!! Igrala sam nisam stala! Bilo bas veselo!! A i trajalo je dve dana plus docucak treci! Nego, ko se bese udao?¬†U, da, bogte mazo- ja!! Eto, jedino nisam imala utisak da je bas moja svadba. Jos uvek se iscudim kad pomislim na to. Ali mozda bas zbog toga i dragi i ja smo bili skroz opusteni i uzivali u svakom momentu (izuzev slikanja sa gostima…) i prepustili se slavlju!

Nego, samo da vam se pohvalim- sama sam se sminkala!! Oh, yeah!! Devojke ne dajte se zavarati- sminkanje je lako. I, iako nisam mogla ni da pretpostavim da cu ja nekad nesto pametno imati da kazem o sminkanju, evo mog doprinosa beauty blogosferi:

DIY sminkanje:

  • Pogledate sta imate kod sebe od sminke a da znate da je ok; ja sam imala sledece:
    • Rumenilo (ne pitajte me koje, valjda l’oreal koji korisitm svaki dan za posao)- ruzicaste boje
    • Fiksator za sminku (nemam pojma koji, prvi put ga tad otvorila)
    • Karmin i sjaj- toga uvek imam na izvolte a na kraju shvatim da je labello zakon
    • Puder- imam jedan koji je kao krema od Bourjois i shvatila sam da od njega slabe vajde jer ipak treba nesto trajnije od toga
    • Realno sam imala jos ovo: maskaru, senke za oci i eyeliner ali u momentu kad sam otisla u Jasmin na to sam zaboravila i naravno kupila
  • Izracunate maksimalni budzet koji ste spremni da ulozite u svoju novu sminku i odete u najblizu parfimeriju. Moja topla preporuka ide Jasminu gde su me docekale dve fenomenalne gospodje koje su me ne samo uputile u svet sminkanja, vec su mi dale i fenomenalne savete sta da kupujem a sta ne, sve u sklopu budzeta koji sam imala.
  • Kao sto se supermarket¬†ne ide praznog stomaka, tako se i u ovom slucaju ne ide a da pre toga niste pazljivo pregledali sta vec imate, i sa striktnim budzetom i spiskom sta hocete sve da kupite
  • A evo sta sam ja uzela, i kako se sta pokazalo:
    • Puder- Aleluja divnim gospodjama koje su shvatile da ne volim teske pudere i dale mi najdivniji puder- Shiseido Sun Protection Liquid Foundation, rsd¬†4,390 traje citav dan a ne oseti se- poprilicno skuplji od mog Bourjois ali je ipak znacajno bolji
    • Karmin- posto je karmina nikad dosta, naisla sam na najdivniji karmin- pri tom na snizenju: Sisley Hydra Long Lasting Lipstick- iz nekog razlika bio je na popustu od 50%, full cena mu je preskupa- rsd 5,789- ako naidjete na ove koji su bili na akciji- veoma se isplati!
    • Olovka za usne- Artdeco Soft Lip Liner waterproof, odlicno mi je isla uz karmin, ali realno nisam odusevljena, imala sam mnogo bolje,¬†cena je doduse ok, medjutim ne bih bas mogla da preporucim- rsd 929
    • Highlighter- ok, za ovo sam prvi put cula od radnica u Jasminu, i mogu da posvedocim da to cudo cini cuda. Uzela sam naravno Bourjois jer smatram da je to najbolji value for money-¬†Bourjois Poudre de Riz de Java- navodno pirincani puder (zar to zaista postoji? ustvari, sta je puder? od cega se pravi? wow ovo je stvarno novi univerzum), cena rsd 1,459. Mene su prodavacice uputile u to kako se nanosi, ja pojma nisam imala. Generalno ne deluje da nesto uradi a onda kad se stavi gde treba nekako bas lepo istakne lice. Divota!
    • Ostalo- e sad posto ja nisam imala spisak mimo svega ovoga uzela sam jos i senke, maskaru, eyeliner, vestacke trepavice (eno ih cekaju neku priliku), i jos jedan sjaj za usne. Od svega toga istakla bih sjaj za usne- Artdeco koji se pokazao wowww!- Artdeco new hydra lip booster- cena rsd 1,063

Ok, od mene na ovu temu zaista dosta.

Hmm sta sam jos htela da vam kazem… Ah, da! Jel ste znali koje se sve zavrzlame desavaju kad promenite prezime ?!?!?! Znaci prvo sto izmena kosta da se srmznete, drugo sto jedno pokrece drugo a drugo trece i treba zilion papira izmeniti, a trece sto navodno postoji zakonski rok od 15 dana nakon nastale promene. Sankcije: 50,000 i/ili 30 dana zatvora. Aiks!!! ¬†A ja videla 16.dana, 5 dana pred poslovni put. Ostaje nada da ce teta na salteru za izmenu licne karte biti fina i puna razumevanja kad dodjem za mesec ipo dana. Ah pa da, tako sam i dosla do silnih gore pomenutih foruma- pokusala sam da nadjem da li se zaista ovo pravilo od 15 dana striktno primenjuje- i sreca moja pa se ispostavilo da i ne toliko. Nadajmo se da ce sreca biti na mojoj strani.

I cisto da ne ispadne da sam samo lenja, evo kako ide proces:

  1. Morate izvaditi Izvod iz maticne knjige vencanih i Uverenje o drzavljanstvu (promena i upis u registar vencanih bi trebalo da ide automatski, ali ako kojim slucajem nije izvrsen potrebno je da donesete na uvid Vencani list)
  2. Nova licna karta- donesete izvod i drzavljanstvo, uplatnicu i podnesete zahtev za izmenu licne karte zbog promene prezimena
  3. Nov pasos- isto tako
  4. Zdravstvena – obicno moze poslodavac da zavrsi
  5. Radna knjizica- mora licno, o da
  6. Racun u banci i platne kartice- o da morate i to da menjate jer vam se promenilo prezime i licna karta
  7. Vozacka dozvola- tako je, ne treba i to zaboraviti

Sve na sve, ispada¬†da ovo “zadovoljstvo” kosta¬†oko rsd 10,000.

Eto, ja cekam da se vratim sa odmora, nesto mi se ipak ne zuri sa ovim procesom. A dok sam u ovoj fazi ni tu ni tamo, osecam se malo kao nicija zemlja izmedju dva granicna prelaza. Ali o tome drugi put!!

This entry was posted in joie de vivre, Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

