Livestream

Na poslu haos, van posla isto malo haos- znate, udajem se eto vec sledeci vikend. Bogami, prosao ovaj period nekako za tren.. Nego, pre nego sto podelim ono na sta sam jutros naletela zagrevajuci se za predstojece radne aktivnosti, htela bih da vam saopstim da sve ono sto pricaju kad sta treba raditi pred svadbu je u praski sto bi rekli totalni bullshit.

O, da!

I evo real life experience sta se desava 7 dana pred svadbu:

  • Pozivnice- ijuuu, pa odakle nam ovih 30 pozivnica?? zar nismo sve razdelili? Uopssss, totalno sam zaboravila…
  • E pa mogla bih malo da pocrnim- pogled ka spolja- kisa…a, da krenem u solarijum? Dobro sam se setila..Elem, trkom u solarijum svaki drugi dan posle posla, mozda mi i uspe
  • Ijaoo vidi pa evo ga ono sto mi je dala zubarka za blistavo beli osmeh! Ha! Znala sam da cu ga naci kad tad! Hmmm kazu treba 45 min da se nosi, tja, mozda ipak krenem od sutra…Uops, kazu za optimalan efekat primeniti min 3-4 puta. Ne piti kafu, crveno vino, zeleni caj. Malo krstarenja netom- min 2 nedelje pred svadbu. Mah, sad cu i to brzinski
  • Gospodja djuvegijina tasta to be, iliti moja mila mati: “Mislim ne znam kako si to mislila, ali svi nasi gosti koji dolaze dan ranije su pozvani i na djuvegijino okupljanje pred svadbu, tako si mi ti bila rekla…”….”Ljubaviiiii, imas jos jedno 40tak na onoj zurci sto si planirao kao momacko, cisto da znas, malo mozda i matoraca, ali dobro sta sad svi su veseli!”
  • E a bidermajer?

..itd, mogla bih ovako verovatno u nedogled. Ali dobro, u medjuvremenu se treba i zabaviti, a to nikad nije tesko- verujte mi!

Nego, da se vratim na pocetak- evo necega na sta sam naletela i sto me je malo zamislilo..Da li se zaista treba skroz otvoriti i reci?

Action Production- Open Up

 

 

This entry was posted in joie de vivre, Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

