(Ne)kreativnost

Moram da priznam da mi kreativnost nikad nije bila jaca strana. Kao ni detalji. Ja sam devojka koju zanima sustina i logicki sled. U poslu mi je bitno da bude cisto, uredno, jasno i uniformisano. A sad ubacivanja onoga sto se zove “final touch”-  poneke slike koja ide uz izvestaj, potraga za savrsenim formatom, ukratko dodatno ulepsavanje izvestaja, ili cega god- e toga se setim samo ako bas imam vremena (iliti- nikad), ili taj deo prosto iskuliram. Sto bi znacilo- iskuliram.

E sad u van poslovnom svetu sam mnogo manje kruta, ali isto tako lisena osecaja za kreativnost. Prosto sam u tom domenu- dosadna. Ako ne vidim onda ne mogu ni da zamisli, odnosno da vizualizujem kako bi nesto moglo da izgleda. I tako, sad u ovim mesecima kad se treba pozabaviti haljinama za The Day, to je pravo mucenje za moju malenkost, jer jedinu haljinu koju sam zapazila na nekom od sajtova jos uvek nigde nema, a ovo sve ostalo gledam i gledam, no nit znam kako mi stoji, nit imam neku viziju kako bi to moglo da bude. Ukratko- totalno sam izgubljen slucaj.

A to otkud cela ova tematika ide otprilike ovako… Danas mi je palo na pamet kako mi malo ide na zivce ovaj moj naziv bloga, i, iako da budem iskrena nisam ni gledala da li imam opciju da tu nesto menjam, pocela sam da razmisljam kako bih mogla da ga preimenujem.. Naravno sve sto mi pada na pamet je takav uzasan cliche, tipa- “moj mali kutak” (unapred se izvinjavam svakoj potencijalnoj osobi koja se osetila iole prozvanom) ili recimo hmm, hmmm “Re(tro)vizor”– mada sam sigurna sam to negde videla a ne znam otkud mi je to sad palo na pamet, carpe diem”?, majku mu…toliko jezika, sfera interesovanja, a kad zatreba- corak.

Odoh da mozgam sta i kako, a vi divni ljudi, ako se setite necega, javite!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to (Ne)kreativnost

  1. Zuba says:

    Potpuno te razumijem. Poznat mi je problem mijenjanja naziva bloga 🙂
    Nemam rješenje. još.

    Like

Leave a Reply

