Zlatni Zlatko

Sedim ja sinoc sa dragom mi SoNjom za sankom nekad cuvenog mesta za izlazke- Pub Eleven. Poslednji put kad smo tu bile zajedno (a ima bogami jedno 5 godina) ponapijale smo se ko ludjakinje, ukljucujuci i JeCu, flert na sve strane, plesale do iznemoglosti, cak mi je bio ispao tadasnji iphone u wc solju, bio je tu cak i dobro nam poznati Her D. U svakom slucaju, bile su to lude noci da tako kazem.

Bilo kako bilo, neke stvari su se u medjuvremenu promenile, i to ne samo mi, vec i samo mesto. Svira neki fin bendic kombinaciju domaceg i stranog rocka, nisu losi, jes’ da su klinci, ali su skroz ok, oko nas neka ekipa onako malo smusenija. Doduse, ruku na srce, nismo ni nas dve bila u nekom full mood-u, upravo izasle sa Kolarca.

A na Kolarcu- ljudi moji, fenomenalno! Takvo uzivanje, Beogradska Filharmonija je ovaj put cini mi se nadmasila samu sebe. Neverovatno. Kao na nekom oblaku, pa onda borba sa talasima, pa strast, pa mirnoca, pa to su se emocije menjale kao od sale.

No medjutim, nakon takvog spektakla ipak je tesko upasti u neko dobro rock me baby raspolozeljenje. Ali SoNjcek i ja se ne damo tako lako, idemo na picence,  pa ako bude bas tako lose, lako cemo kuci. Pridruze se tu nama neki moji prijatelji i prijatelj prijatelja, zvacemo ga Zlatko. A Zlatko je pravo zlato, otelotvorenje onoga sto bismo mi htele da nam budu partneri kad izadju solo u grad. Fin, lepo raspolozen- ali ne preterano, pricljiv- ali bez ikakvog flerta, proverava telefon dovoljno cesto, uljudan, pijucka pomalo- ali ne preterano, ozenjen- i to odmah stavlja do znanja. Milina!

I eto, to sam htela da podelim sa vama- ziveli svi Zlatki ovog sveta, i od sad pa na dalje cu ziveti u ubudjenju da je i moj djuvegija Zlatko kad mene nema.

 

This entry was posted in joie de vivre. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

